CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 20, 2013

O.Y.E.N

O.Y.E.N. - peneman ketika aku bekerja.. ala2 cam bodyguard la keje 8.30pg till 6.00 ptg.. pagi2 dh tggu aku dpn kdai insurans (kerani cabuk jer aku ni)..masuk mkn2 lepak tido.. time bosan dia kuar g jenjalan pastu dtg balik kedai.. Alhamdulillah oyen mmg kucing yg memahami.. xmembuang merata2 sbb aku dah warning dia from first day lg..hehehe.. In fact aku mmg addicted to cats since kecik lg.. siap tdo with them lg.. pastu aku kena asthma jap so abah pun terpaksa let go all the cats.. then bila masuk sek men aku start bela balik cats.. start with Tambi (full name:Hitam baby..poyo kn???) then beranak pinak sampai la skrg.. Tambi dh lama arwah..huhuhu sebak plak tetiba.. mmg dia trsgt la manja cam OYEN skrg.. tdo kena bukak kipas pastu atas alas special.. Kucing boleh menghilangkan stress manusia.. kekadang kucing lebih memahami kita drpd org sekeliling..bila kita luahkan perasaan kt dia, dia dgr sepenuh hati macam paham jer masalah kita.. dan bila kita dah luahkan kita akan rase lega kan..so no more stress!!! TQ oyen.. luv u muah..

0 siSipAn: